On my own

Är hemma helt själv. Känns lite konstigt, inte så ofta jag är det. Men min favorit är i Vbg, skulle kolla fotboll, o jag skulle träffa Lisa som åker tillbaka till Linköping imorgon. E lite tomt här hemma, kommer nog inte komma i säng än på ett tag, e dålig på att gå o lägga mig när jag e själv. Sakna.....
Men ska iaf krypa ner i sängen nu o kolla en film. Ska försöka somna i någorlunda tid. Måste upp hyfsat tidigt så jag kan komma igång med pluggandet. För på kvällen blir det fika med mina tjejer. Nu när brännbollen är slut så får vi försöka ses ändå. Folk har en tendens att stänga in sig nu när hösten kryper på.
Go natt på er!
Får rysningar av denna låten varenda gång jag hör den. Bor nog en liten country girl i mig :)
Dixie Chicks – Not Ready To Make Nice

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0