Det händer inte mig

Skitdagar har alla människor, så även jag. Tycker dock att jag har mina alldeles för ofta, och alldeles för skitiga. Idag har varit en riktigt riktigt skitig dag. Har inte riktigt kunnat sätta fingret på varför, men jag kände redan i morse att det skulle bli en seg dag. Va inte alls pepp på att åka till jobbet. Sen gick jag de första timmarna o va hungrig o det gjorde ju inte humöret bättre. Men fick iaf min lunch o till min stora glada överraskning kom Jessi o hälsade på. Skönt att få prata lite med henne. Men så precis när min lunch va slut så ringde min mor o sa att hon var i stan. Pappa hade fått åka ambulans från vårdcentralen i Lysekil till Näl i Thn. Dom hade hittat ngt fel på hjärtat så nu skulle dom ta prover o så. Även om jag har svårt att fatta o ta in sånna saker så sätter det sig i både huvudet och i hjärtat. Så efter en eftermiddag med sjukt mycket att göra ringde jag mamma igen för att höra hur det gått. Tydligen har dom hittat nått gammalt på hjärtat (antagligen en infarkt) så dom ska behålla honom över natten o testa arbets-EGKt imorgon. Sen hade han lågt kaliumvärde (vad nu det innebär) så det skulle dom oxå fixa. Han har sen tidigare ett skyhögt blodtryck som han fått medicin för men det sätter ju sina spår ändå. Så detta är en riktigt skruttig dag! E på sånt dåligt humör nu så det finns inte.
Men nu kommer Gunilla Johan o Martin strax så ska vi boka London. Det e ju ngt positivt iaf.

Va fan snackar du om?
Postat av: Tezz

Meen va otäckt :( Hoppas allt går bra

Ha det så underbart i London det är du värd KRAAAM tezz

2010-08-02 @ 22:20:34

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0