1337!

På lördag smäller det, Butlers årliga brännbollsturnering! Efter många om o men (som i allt nu för tiden känns det som) fick vi ihop ett lag så idag satte jag in pengarna. Vadå sista minuten? :) Så bara två dagar kvar att jobba sen e det leeeedigt. Eller ja, tenta att plugga på, men det e ett mindre bekymmer :P Ska iaf njuta av några lediga dagar.
Men nu ska jag göra mig klar o åka till jobbet. Direkt efter blir det brännboll! Sista träningen för säsongen, lite ledsamt faktiskt... Tur att Linneas vattenpass börjar nästa tisdag :D Då börjar träningen på riktigt. Har väl gått sådär hittills med min plan, men snart... Fast det får jag skriva om i ett annat inlägg.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0