Söndag x2

Då var påsken över. Inte för att det spelar så stor roll för mig, jag e ju ledig ändå =)
Efter en omtumlande fredag så kom lördagen med först lite sova middag för att ta igen nattens brist och sen utgång med några av girlsen. Va på Lippan o det va väl sådär lagom roligt. INte många människor jag kände, men det e väl så när man hänger på åldersgräns 20. Tur att man kan dansa där iaf =) Gårdagen va en såndär skön dag, lagom bakfull, mat hemma hos föräldrarna, hem o försöka motså gottsuget (tyvärr gick inte det), muffinsbak (åt dock bara en) o sen i säng tidigt! Fick sova hela 9,5h inatt *lycklig* Dagen idag fortsatte på samma spår men besök av en god vän som det va alldeles för länge sen jag träffade, sen hem o äta, bjöds på lammkött (mmmuuums!) o kvällen tillbringades i systersonens lägenhet där hans flickvän bakade muffins under mitt överseende. (jag imponerade tydligen men mina i söndags =P)

Har annars haft en lite jobbig dag. Tankar kommit in i mitt huvud lite titt som tätt o varje gång har det kännts som om någon slog mig i magen. E väl verkligeheten som kommit i fatt mig. Men jag känner mig stark o kommer överleva detta oxå. Men tro fan det, har jag överlevt all annan skit så kommer jag klara detta oxå! Har så många som betyder så mycket i mitt liv just nu. Även ni som inte tror att jag menar er, jag räknar er oxå!
Till helgen bär det av söder ut mot Simrishamn! Ska hälsa på min älskade Jessica o bebisarna =P O min lillskrutt ska åka på sin första långresa, spännande värre =)

Lite bilder från helgen:

 
Girlsen <3 finast


jag och Frida


Frida och en ganska full Johan =P


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0