Bitterfittan, jo men det skulle nog kunna vara jag

Åh ibland känner jag bara att den här stan är så jävla liten. Ikväll är det så. Ingen speciell anledning utan mer bara en släng av bitterhet och frustration. HUr fan ska man lyckas träffa ngn i den här stan som är intresserad på riktigt, inte kör nått spel, som inte har massa bagage som stör, som är fullt mentalt frisk och som inte redan har dejtat/legat med/ hånglat med/kompis med ngn jag känner. Eller ja, kompis gör väl inte så mycket, kan ju vara en fördel egentligen =) Det är sjukt egentligen hur alla i den här stan har en relation med varandra på ett eller annat sätt. Kan dra långa kedjor om hur den känner den, som är släkt med den och som en gång var tillsammans med den. 
Mina vänner tycker inte att jag ska vara så negativ, dom drar den klassiska; när du slutar leta och som minst anar det kommer han dyka upp. Jo men visst, väck mig när det händer.  

Nä men nu ska vi inte vara bittra. Våren är här, solen lyser, det börjar komma knoppar på träden. Detta innebär vårkänslor. Så jag tror att jag ska gå o ha just vårkänslor istället. Lika bra att gå runt och älska allt och alla istället för att sitta här o leka bittertant.
Men först ska jag sova en stund.

Kvällens låt får bli Danny feat.Therese – If Only You - Radio Version. En låt med dubbelt budskap. Älskar att dansa till den och blir på bra humör när jag hör den men texten är lite sorglig....




Va fan snackar du om?
Postat av: Lena

säger som alla andra då - sluta leta som trillar han ner i knät på dig, men du måste in i hjärtat mena att du ger upp letandet, går inte att lura ödet :)



gör som mig när staden blev för liten o man hade på ett eller annat sätt varit med alla - sök på annan ort :) min hälft trillade ner i knät på mig för snart 2 år sedan på en fest i småland hos gemensam kompis o halv året senare tog jag mitt pick o pack o flyttade in till honom i Motala... 30 mil från familjen, men klart värt det :D

2010-04-20 @ 23:09:09
URL: http://lenaspingler.blogg.se/babysnack
Postat av: Jeesii

Asså Danny! Vilken kung!



Lev livet! Behöver jag säga mera ? :)

Puss min Älskade!

2010-04-21 @ 13:17:50

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0