Typiskt!

Jag blir så trött. Varför ska allt med bilar hända mig?! För inte så länge sen hade jag mamma o pappas saab, och på morgonen kom jag ut o då hade nån kastat ägg på bilen. Ingen skada skedd, men ändå. Sen när jag lånade den ett tag efter råkade jag repa en bakdörren. Då va det iofs mitt fel. Sen så va det ju det häromdagen när jag fick punka på Kjells bil. Eftersom det satt en skruv i hade det ju kunnat hända vem som helst, men så klart så skulle det hända när jag hade bilen. Imorse när jag o Ronjie tog våran morgonpromenad så upptäckte jag att en sidobackspelgeln på Volvon låg på backen i tre delar. SUCK! Varför ska allt hända när jag har bilarna? En av gångerna tar jag ju på mig, men de andra tre?! Inte kul o behöva ringa hem varje gång man har lånat en bil o berätta vad som hänt. Som tur e va det ju volvon o där e det inga elspeglar och spegelglaset höll så förhoppningsvis kan man sätta dit den igen. MEN ÄNDÅ!!

Aja hade en mycket trevlig kväll igår. Finest kom hit o vi satt o tjata en stund. Sen gick vi till Buddys o käkade. Va jätteduktig o åt inga pommes eller drack nån dricka till. Men sen glömde jag helt bort mig när vi började prata efterrätt. Så när jag satt i mig en halv pannacotta o en halv creme bryleé kom jag på mig själv. Aja, det va första dagen o jag va riktigt duktig tidigare på dagen. Frukosten va väl sådär kul med två ägg o ett glas mjölk, men har inte så mycke bra GI-frukost hemma, så fick ta vad jag hade. Sen till lunch blev det beaconlindad laxfile med stuvad spenat och haricot verts. Blev riktigt gott. Lite mjöl i stuvningen men det va så lite så det räknas inte =P



Ser inte helt otrevligt ut va? =)

Idag ska jag o Frida o slå lite. (om det nu inte ösregnar, det ser illa ut just nu). Så skrutten ska få följa med till en golfbana för första gången, spännande =). Igår va hon ensam för första gången en längre stund o det gick jättebra. Hon satt inte vid dörren o väntade som hon gjort tidigare utan tror att hon sov mest hela tiden. Hon börjar bli stor min lilla bebis =)


Va fan snackar du om?
Postat av: Gunnarmarianne

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 12:54:15
URL: http://gunnarmarianne.blog16.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0