Livet leker som man säger

Började skriva ett inlägg igår men jag var så otroligt trött så jag somnade i soffan. Gick tillslut o la mig och somnade kl 22. Så skönt att sova!
Skrev iaf att gårdagen var en toppendag! Bra väder, bra föreläsning i skolan, träning för första gången på två månader och sen en förfrågan om att åka med till Californien i sommar. Hur kan man inte vara nöjd med dagen?!
Dagen idag har fortsatt lite på samma spår, sol, skolan som faktiskt va intressant, lite golf, lite träning. Annars har jag lite bloggtorka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Jo men måste ju iaf nämna att jag hade en superskön helg nere i Simris. Lungt och tidiga kvällar, ja så lugnt det nu kan bli när man har en sjövild,snorig och envis tvååring och två hundar där den ena vill leka och den andra bara morrar o springer undan. Får snart åka ner igen, när Bert är född =P

Nä nu ska jag lägga mig, kolla lite Gossip Girl o sen somna för att vakna till ännu en underbar och solig morgon!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0