Känslan du har stämmer nästan alltid

Så gå på känslan. Lita på det du känner. En person fick en känsla, gick på den, hon vågade, och vann. Och jag med! Vi båda vågade och vann =) Ser fram emot vad våren har att erbjuda nu.

Annars e det ganska bra nu. Imorgon sätter vi oss i bilen o åker ner mot sydligare breddgrader, mot Simrishamn och Jessica. Ska bli underbart att träffa min kära igen. Klämma lite på bebisen i magen =P Hoppas bara att min bebis klarar bilresan och sen bussen till Simris från Malmö. Jag vet dock att helgen kommer bli underbar!

Så en låt för att spegla mitt goda humör:




Ola – Feelgood


Va fan snackar du om?
Postat av: Yes

Grym låt, man blir toppenglad! Kram!

2010-04-08 @ 19:22:24

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0