Den 25e smäller det...

Nä den 25e kommer finner man meningen med att jobba trots att man får studiestöd... Min käre vän J bloggar om att studenter ska sluta gnälla om att vi har det så dåligt därför att man kan klara sig bra på de 7800 man får varje månad. Men jag tror att jag skulle ha svårt att göra det. Men det beror nog på att jag är väldigt oekonomisk o bäst på att handla dyr mat. Men jag väljer att äta gott istället för att inte äta alls, för det e vad som skulle hända om jag bara fick köpa "billig" mat. =) Men ett bra exempel på att man klarar sig bra som student är min systerdotter som under ett o halvt år studerat i Linköping och under denna tiden lyckats spara ca 7000 utan att egentligen anstränga sig. Men då kan man ju iofs lägga till att hennes föräldrar betalar hennes mobilräkning och låter henne använda deras ica-kort då och då.. (så där e väl ungefär 2000-3000 totalt för mig)
Men men idag är det en bra dag för idag kom augustis lön plus csn. Så det är med lite lättare steg jag strax ska åka o jobba.

Annars e det väl som vanligt. Funderar mycke, har svårt att gå o lägga mig och gråter till alla möjliga program som Top Model, Idol, Sveriges fulaste hus osv... Lite lätt labil sådär.
Kollade på filmen Click! igår som gick på 6an. Därför blir dagens låt:



I'm such a fool for you


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0