Sjuk =(

Efter att har varit ute o svängt sina lurviga i lördags så kunde jag inte sova på nästan hel natten, kändes so om jag låg vaken mer än vad jag lyckades sova. Anledningen var att jag hade en sån sjuk magsyra så minsta lilla rörelse så kändes det som om jag skulle spy. Det va hemskt! Så igår somnade jag 21.30 på soffan helt utmattad. 09.30 ringde min mor o väckte mig. Då hade jag nästan sovit hela natten förutom när jag vaknat av att det kändes som om jag skulle kvävas. Har jätteont i halsen o detta resulterade i ett jäkla hostande. Så upp o dricka vatten o lyckades lugna det någorlunda. Så nu har jag en svullen o öm hals istället. Inte bli förkyld nu, jag vill ju träna!! O till helgen är det födelsedagsfest, då kan man inte vara sjuk o ynklig =(
Annars är det ganska bra. Jag tar mig framåt o försöker att inte tänka bakåt.



En grupp som är ganska okänd i Sverige om som jag gillar hur mycke som helst!


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0