Jobbar på't

Är inne på min tredje dag o det har gått ganska bra hittills. Har haft fullt upp o gårdagen gick verkligen i ett, samma som dagen idag. Har varit hos Rebecca o Fredrik o bakat tårtor till dopet på lördag. Men nu är jag hemma o vet inte riktigt vad jag ska göra. Det gör saker mycket svårare. men jag ska nog försöka laga lite god mat jag kan njuta av. Men först måste jag ta tag i disken o det e jag inte alls sugen på. Får nog se till att fixa lite schysst musik. Appropå det, ingen som har en Spotify inbjudan? Har försökt stå emot in i det sista, men känner nu att jag verkligen behöver lite nytt.SÅ har ni en till övers så får ni gärna skänka den till en desperat tjej.

Men bjuder på en nuvarande favorit.





Va fan snackar du om?
Postat av: Tezz

stå emot spotify? det är ju en av världens bästa uppfinningar =) Tyvärr har jag ingen inbjudan :( Annars hade du fått en direkt!

2009-10-12 @ 11:11:17
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0