två steg fram, ett steg bak

Nu har jag tagit mig igenom ett helt dygn. Tror inte att det har sjunkit in på riktigt än.
Idag på vattenpasset så va det inte Linnea som va ledare o jag blev helt lessen o omotiverad. Tyckte mest hon som hade det idag va gapig. O Beccisen va inte heller där så tom på träningen kände jag mig ensam. Men jag genomförde passet. Imorgon blir det skola o sen jobb hela eftermiddagen. 7 timmar jobb, blä vad tråkigt. Men här ska tjänas pengar o sparas. Antingen till sämre tider eller till en pemanent hårborttagning. En sån kostar ungefär tot 30000, lite lagom mål sådär. O då är armhålor exkluderade.

Mitt pluggande går åt skogen känner jag, men på nått sätt så överlever jag ändå. Till de två kurserna vi har nu har vi tot 6 böcker, en har jag inte köpt o resten har jag inte läst en sida ur. Välinvesterade pengar. Fan va ju en trettiondel av hårborttagningen. Iaf, imorgon har vi seminarium igen (3dje på två veckor) o jag har inte orkat förbereda (igen, 3dje på två veckor) Förstår inte hur det ska gå i nästa block då jag utöver våra två ordinarie kurser ska läsa, helt frivilligt, Jöken ( Juridisk översiktskurs). Lagboken är ju inte den mest lättlästa o lättolkade boken i bibloteket o du kan inte riktigt freestyla ihop ngt som låter bra. Men eftersom jag börjat et nytt liv nu så kan jag ju lika gärna lägga in: - börja läsa kurslitteraturen i tid, på listan. Hur svårt ska det va!
Mitt nya liv började den 1 okt. Från o med då ska jag försöka leva så nyttigt som möjligt, inte slösa pengar på onödiga o dyra saker o få in en bra rutin i träningen. Den började iofs för några veckor sen, men nu blir det lite hårdare. Största steget är nog dock maten. Köpte hem massa frukt o grönt o försöker få med det så mycke som möjligt i min kost. Sen blir det mindre pasta o mer matlådor.
Ja så jag försöker iaf fylla mitt liv med meningfullhet men vet inte än hur det går. Just nu går jag nog mest på tomgång, e fast nåsnstans mellan dået o framtiden. Livet och Nangiala.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Twilight zone. Bra att du styr upp ju!

2009-10-07 @ 09:36:45
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0