Kort men

Lyckan var kort men underbar. Nä då, jag e fortf lycklig. Men nu e det barnvecka o jag e ensam o får sakna. Men det är ok, jag är glad ändå. Klart när man ska gå o lägga sig så e det lite tomt, men jag vet att snart får jag vara nära min man igen. Har ändå fullt upp med min tenta denna veckan. Ska var inne om en vecka o jag började idag. Gick väl sådär, men att få gjort lite är bättre än inget. Planen är att va klar med tentan på fredag o sen sätta igång med den andra på en gång.... Planering e suveränt om man kan hålla sig till den. Som vanligt vid hemtentaparioder är jag inne i en svacka o känner bara för att skita i allt o hoppa av för att göra ngt roligare. Vet inte vad det skulle vara bara. Nä det lossnar snart.
När jag berättade för familjen att jag o Joel är tillsammans igen så skrattade dom. Inte för att dom inte tror på det utan för att vi har ju hållt på några gånger fram o tillbaka nu. Nä dom är bara glada för min, och våran, skull. Dom gillar Joel. <3

Annars idag har jag äntligen fått Spotify. Men jag är inte så imponerad. Har ju fortf samma problem som innan, hur mycke musik som helst, men inget jag vill lyssna på. Eller har ju iaf kanske 10 låtar i min playlist just nu, men känner ju mig själv o vet att därför kommer jag ha tröttnat i övermorgon ungefär. Men det e ju inte Spotifys fel, det e ju jag som har kass fantasi.
Men en låt kan man ju bjuda på iaf. Så här kommer min skaka-rumpa-låt för dagen.






Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0