För att vissa dagar är det väldigt lätt

Har haft en kanonhelg på alla sätt o vis. I fredags bjöds det på mat hemma hos min syster. Hon fyller år idag o Lisa va hemma så vi firade lite lätt. Efter gick vi ut o kikade en sväng. Men det va ganska dött så va hemma tidigt. Lördagen tog jag en sväng ner på stan o kollade efter nått att ha på mig på kvällen då det vankades tjejparty! Men hittade ingen så unnade mig en foundation o snygga naglar. Sen hade jag lovat att köra Lisa med kompis till fest i Alingsås. Så vi lånade Lisas pappas nya Volvo V70, sjukt kul att köra. Njöt verkligen hela vägen. Väl hemma gick jag direkt hem till Gunilla som firade sin födelsedag med muffins, rosévin, godis och ciderprovning. Det vi kom fram till var att Hannas Lime/Lakrits inte går att dricka o att Hannas Peach Melba e den godaste cidern på systemet. Bacardis Breezer kom hög upp men fick många minus för låg alkoholhalt till högt pris. Så nu vet ni det om ni nångång funderar. Sen va det utgång o det va Lipz som gällde för kvällen. Åldersgräns 20, men det va det roligaste på länge! Dansade o dansade o dansade. Så det va en nöjd Caroline som gick hem.
Sen hände ngt oväntat. Min älskling kom till mig. Vi kan inte leva utan varandra, tydligen. Så gårdagen va en söndag i mysets tecken. Ikväll blir det samma sak. Mår ungefär bäst nu =) Vet att det inte kommer bli en dans på rosor o att det kommer vara jobbigt i perioder. Men vi ska jobba på det för det verkar som om vi mår sämre om vi inte är tillsammans.

Så nu ska jag iväg o laga lite god mat med min man. Istället för att bjuda på en låt idag så får ni en länk till det vi ska äta ikväll Varsågod!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0