Verkligheten

Ja då kom måndagen då allt började på riktigt. Visste att jag skulle få mer att göra nu, men inte så här mycke. Vi startade våra två nya kurser idag. Samtidigt så startade även då Jöken som jag tänkt läsa helt frivilligt. Visste att det skulle vara mycke att läsa i den kursen, chocken kom på de andra kurserna. Började med att vi till imorgon ska läsa ett 56 sidor tjockt häfte, på engelska, om Xenotransplantation, alltså transplantation av organ mellan arter, typ gris människa. Kuuuuul, not. Sen ska vi till på fredag ha läst ut en nästan 400 sidor tjock bok och skriva en tvåsidig sammanfattning som är examinerande... Och emellan detta ska jag hinna lösa 9 jurisiska övningsuppgifter, utan facit, detta till på onsdag. Jaha, där va mitt liv slut. Och detta kommer att fortsätta fram till jul. Så till alla er som umgås med mig fysiskt, ni kommer inte få se mycket av mig framöver, om ni inte har lust att lära er mer om Human Factors i olika situationer eller är lite sugen på översiktlig juridik.

Så vad har jag gjort sen jag kom hem från skolan kl 3.. Tittat på senaste avsnittet av DHW, slötittat på scrubs, Christine, unga mödrar, vänner och nu Biggest Loser samtidigt som jag spelat lite Bejeweled Blitz på FB. Duuuktig jag äääär =) Men nu har jag iaf plockat fram allt o kommit på att det blir häftet tills imorgon som ska få sig en omgång.

Träningen då? Ja förhoppningsvis kan det bli en tripp till spinningsalen på onsdag, skulle behövas, alldeles för mycke chips o kakor de senaste dagarna. Men har ju iaf sparat in tid på att slippa laga mat =)

Så en plugglåt behöver man




Eller via Spotify http://open.spotify.com/track/4YmCpeO3cZGAvvFn96LcwT


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0