Hemma igen

Då var man hemma och har hämtat sig någorlunda. Dock försov jag mig imorse, men behövde nog sova lite extra. Så får ta och studera denna föreläsningen extra noga istället. Men måste ändå till skolan om en stund och hämta ut min ena hemtenta som e klar nu. Läraren sa igår att han under gårdagen skulle skicka mail de dem som ska komplettera och jag fick inget mail vilket borde betyda att jag e godkänd. Men man vet aldrig, tar inte ut nått i förväg. Iaf inte så mycke. =)

Helgen var iaf kanon. Vi kom upp ganska sent efter diverse stop och påvägen började det snöa. Så mysigt. När vi kom upp tog vi oss ner till Fridays på Aker brygga och käkade otroligt god mat. Sen va det hem o ganska tidigt i säng för att orka lördagen. Tråkigt nog när vi vaknade så va det gråare än gråast ute o regnade en del. Så vi gick ett kvarter på Bogstaveien men åkte sen ner till Oslo city, innomhus va mer motiverat i det vädret. Sen avslutade vi dagen med en fika inne i Palleet (stavas det så?) Efter det va det hem o ta en drink o börja göra sig iordning. Hanna va lite orolig att det inte skulle komma nått folk, men jag tror att vi tillslut va närmare 40 pers i lägenheten. Men roligt va det. Sen va det bara jag o två tjejer till som gick till samma ställe men det va roligt ändå. Dagen efter va det vissa som mådde lite dåligt så det blev en sen hemfärd och jag fick köra.

Men helgen resulterade iaf i att jag inte fick pluggat nått och fick ägna hela måndagen åt detta. Så den sammanfattningen jag lämnade in va vääääldigt dålig, men men, inte mycke att göra.

Nu får det bli lite frukost. Ja har fått aptiten tillbaka, gick tom upp de kilona jag förlorat i Oslo =)





Live – Lightning Crashes



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0