Impregnerad!

Jag blev lille imponerad av mig själv igår.För första gången i mitt liv dödade jag en spindel genom att ta den med hushållspapper =) Låter kanske lite simpelt men jag e sjukt rädd för spindelar o tycker det e tokäckligt att va nära dem även om det e papper emellean, damsuger inte upp dom heller. Men igår va den på lampan precis vid sängen o det kändes som att ett värre alternativ var att låta den sitta kvar o krypa på mig på natten. Aja stolt över mig själv e jag iaf =)

Ni sitter jag hemma hos mor o far o scannar deras dator efter virus. Sjuuuuuk lång tid tar det. Kom hit vid halv ett o nu e klockan kvart över 3 o vettifan om den e klar snart. Dock ingen idé att gå innan det e klart för jag tror inte dom klarar att avsluta. Ska på middag vid 5 så hoppas jag e klar tills dess iaf..

Gjorde den extremt tråkigt upptäckten i morse att mitt minneskort med massa bilder och musik var helt tomt. Har haft ett litet gammalt nu det senaste sen jag skickade in telefonen på lagning men så idag kände jag för att lyssna på lite nyare musik men då fanns det inget på det. Måste ha försvunnit när jag försökte fixa telefonen innan jag skickade in den =( Så i framtiden blir det till att spara sakerna lite oftare.

Jaha nu bjuds det på fika här iaf, mums!

Va fan snackar du om?
Postat av: Tezz

Oj du ska vara stolt över dig själv som vågade.. fy fan säger jag bara.. jag dammsugar upp de riktigt stora.. OM inte Alexx är hemma för då får han ta dem med papper o spola ner dom.. de mindre kan vänta tills han kommer hem...

Kev har börjat me det nu.. han hittade en pytte liten spindel för några dagar sedan, sprang till toa och ropa till mig att han skulle ta papper för att ta spindeln med.. haha jag är så rädd för dom så jag grinar.. :) Bra om två kan plocka bort dom åt mig.. själv får jag panik.. Du ska veta hur STORA spindlar vi har här ibland.. helt sjukt rädd för dom.. KRAM

2009-11-20 @ 19:43:46
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0