Städa städa varje fräääda

Idag e det storstädning som gäller. Har skjutit upp detta alldeles för länge och ikväll kommer det lite flickor hit för en riktigt tjejkväll; vin, mysiga strumpor, ansiktsmasker och Winnerbäck. Då kan ju inte hela grejen förstöras av dammutar i hörnen =) Sen kommer halva släkten hit på torsdag. Då ska det firas. Eller ja, vet inte om jag firar så jättemycke att jag blir äldre men lite får man ju bjuda på iaf.
Men erkänner lite pinsamt att det va otroligt välbehövligt med städning. När jag lyfte på mina tofflor satt det fast en lav under dom. Vet inte va det var för nån men det såg ut som en sån där som dom brukar hitta i tv-programmet Rent hus... Men jag tänker skylla på att jag använder dessa tofflor när jag går ner i källaren o tvättar. Sa jag att den levde? Blä.

Fick tillbaka terminens första tenta igår äntligen. G pågränsen till VG, är otroligt nöjd med det eftersom jag aldrig tycker att jag gör mitt bästa. Undra varför, men nog alldeles för lat tror jag. Tänker varje gång att jag verkligen ska börja tidigt o lägga ner mycke tid, men inte. Denna gången va jag ju tom klar 4 dagar innan inlämnandet men det hjälpte tydligen inte heller. Fast att jag inte satt timmarna innan inlämnande o skrev ser jag som ett stor framsteg =)

Nä nu får jag återgå till städningen, tiden springer ju iväg här. Inte så konstigt när man lyssnar på katchig svensk pop =P





Universal Poplab – I Could Say I'm Sorry


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0