Fortsätter med ett steg i taget

Jag förstår inte hur jag lyckas. Bli beroende av en massa saker på FB. Först va det Mafia Wars, sen FarmVille, sen Roller Coaster Kingdom (som jag nu iofs lagt ner) sen Happy Akvarium och nu FishVille. Hur lätt är det att konentrera sig på skolan då? Denna dagen skulle ägnas åt att läsa hela boken (eller iaf så mycke som möjligt) men istället har jag läst ungefär 30 sidor, 12 mer än vid mitt förra inlägg. Iofs har jag lagat lite mat oxå, så jag har ätit 2 (!) ggr idag.
Måste packa idag oxå. Åker till Oslo imorgon vid halv 1. Men först får min tvätt bli klar. Shit, känner mig lite upprymd nu, men det e nog bara energin från maten som spökar.

Men får bli en liiite gladare låt iaf =)





http://open.spotify.com/track/4OSRg1faLprPCt86C80zWt



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0