Negativ

Idag har varit en jobbig dag. Allt som man kan vara negativ över har poppat upp i huvudet o inte försvunnit på hela dagen. Jag har så mycke frustration i mig och jag vet inte hur jag ska få den ut ur mig. När jag tänker på det sej jag bara hur jag sparkar o slår o skriker. Har gått ner lite i vikt oxå, har problem med att äta. Så min energi till att göra saker ligger inte på topp heller. Förhoppningsvis orkar jag ta mig iväg på spinningen imorgon.

Till helgen blir det iaf till att lämna stan o komma bort en stund. Tror jag behöver det. Färden går till Oslo redan på fredagmorgonen. Ska bli underbart att umgås med Josefine o tjejerna hela helgen.
Känner att jag behöver sådana saker att se fram emot, annars skulle jag nog ge upp. Nästa anhalt är Sthlm den 27-29 nov. Strax innan där fyller jag år, men just nu skulle jag helst hoppa över det. Planen var att bli gammal med personen jag älskar och nu när det inte kommer hända så kan det lika gärna kvitta. Det spelar ingen roll längre...

Nä nu blev det för jobbigt. Ska försöka tänka på nått annat, men det e svårt när det e saker överallt som påminner mig.




http://open.spotify.com/track/33POaVmvEO2CEiZ53SqUzz


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0