Andra har det värre

Då har man precis gråtit ett per timmar. Men denna gången beror det på en film. Bestämde mig för att kolla på filmen "My sisters keeper" Läste inte så mycke vad den handlade om men visste att det va nått om systrar o drama o grejer. Ungefär 1 min in i filmen förstår jag att det e en film som bygger på en bok jag läste när vi va nere i Thailand. Den handlar om en familj där äldsta dottern får en ovanligt typ av leukemi och endast stamceller kan rädda hennes liv. Problemet är at varken hennes föräldrar eller hennes bror matchar. Så föräldrarna "skapar" ett nytt barn som är en 100%-ig matchning till systern. När lillasystern sen växer upp så går hela hennes liv ut på att rädda sin syster. Så man får följa familjen genom att var och en berättar sin historia. Bra film men hemsk och ledsam. Kanske inte bästa filmen för mig att se just nu, men jag ångrar mig inte. Den va bra! Grm musik oxå.

Nu ska jag försöka sova och försöka drömma bra drömmar, sanna drömmar, inte önskedrömmar, önskedrömmar är mardrömmar.





Va fan snackar du om?
Postat av: Anonym

åh filmen låter sjukt bra.



ja önskedrömmar ÄR mardrömmar jag kan inte annat än att hålla med om det. ha en underbar helg kusin!

Ta hand om dig och roa dig så gott du kan!!



Kraaam

2009-11-13 @ 00:29:11
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0