Va länge sen nu...

Tyvärr skriver jag för att livet suger. Men det e ju då man har något att skriva, iaf jag. 
Att få höra; om det inte funkar med dig kommer det inte funka med någon annan skulle ju kunna vara något positivt om det inte va så att det kom i samma mening som så därför ska jag inte skaffa någon annan efter dig. 
Jag förstår inte vad som blir fel hela tiden. Jag har sen november haft den lyckligaste tiden i mitt liv på väldigt länge men så plötsligt vänd allt upp och ner o man är nästan tillbaka på botten igen. Sen för att göra det hela ännu mer outhärdligt så kommer en period när allt är underbart och man känner sig omtyckt och bäst i världen tills att en på en dag vända tillbaka o denna gången resultera i ett magplask rätt ner i betongen. Just nu vill jag bara åka hem o lägga mig i mammas knä o gråta i en vecka. Vill höra att allt kommer bli bra för just nu har jag tappat hoppet helt. Om man inte vill ändra sig hur ska det någonsin kunna bli bra? Det värsta av allt är att jag känner mig helt maktlös och utan kontroll. Detta beslutet är inte upp till mig o jag har svårt att hantera det.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0