Jag älskar havet!

Idag va vi på studiebesök hos SSR i Hovås. Vilken kanondag! Fick först testa att sitta i en livflotte o berättat hur en sån funkar. Sen fick jag dra på mig en torrdräkt som enligt utsago skulle hålla värmen i 6 timmar. Dock hade den inga handskar så där kom det in ganska mycke vatten =) Väl i vattnet fick vi simma runt lite o sen klättra upp i flotten. Vissa (läs jag) klarade detta bättre än andra, haha! Sen kom jag upp på land blöt men lycklig som ett barn på julafton. Så nu e årets första dopp gjort! Sist men inte minst fick vi komma ombord på deras nya räddningsbåt. En present värd ca 6,5 miljoner det fått av en privatperson. Båten hade två jetmotorer med 750hk var (!) o kunde vända på en 5-öring. Vi fick åka på en liten tur o känna på¨båten, o den va otroligt cool. Roligare än Liseberg =)

Och imorgon ska jag o kolla på lägenhet. Igår va jag o mor o far runt o kollade på 4 olika bostadsrätter som alla enligt mig va helt ok. Men så idag i tidningen hade min kära vän Elin's mamma en lägenhet ute för uthyrning. En 1,5 på 44kvm för 3300 i mnaden. Större och billigare än en bostadsrätt. Så den ska kollas på imorgon men e den inte helskabbig så har jag typ bestämt att jag tar den =) Ligger väl inte riktigt där jag hade velat, men ändå helt ok. 

Så ikväll e jag ensam hemma o ska bara kolla på film o ta det lugnt. Ska bli skönt!

Me löööv the ocean!
På SSR's båt

Va fan snackar du om?
Postat av: fridus

meh!

bad i torrdräkt räknas knappast som årets första dopp.

det ska vara bar hud och tuppaskinn juh!

i helgen kanske?

kram på dig!

2009-05-29 @ 19:07:26
URL: http://frokenfraken.blogspot.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0