Börja om från början, börja om på nytt

Jag mår bra igen. Vi har börjat om på nytt för att försöka hålla ihop. Det blir nog bäst såhär, ingen av oss var nog redo för nått annat. Inte i den situationen som vi är i. Så vi gör det bästa av det o hittar tillbaka. 
Så nu börjar mitt liv om igen för unge fär sjuttioelfte gången. Men man behöver lite omstarter ibland. Så jag börjar med att kolla på en lägenhet imorgon. Köpa köpa köpa! =) Ja man kan ju hoppas om den e fin att jag får göra det. Sen ska jag börja träna ordentligt igen. Dumt o teckna kort när man aldrig e där... Saknar spinningen o coren. Så nu ska det bli hårda tag. Har varit ute på entimmes promenader nu 2 dagar i rad så känner att jag iaf rör mig lite. Sen när det e blir lugnare i skolan ska Plus få sig några besök. MEn först skola ja, e inne på slutspurten nu innan sommarlovet o så klart har alla lärare sparat allt till sista dagen.. men snart e det klart...

En låt som e sjukt bra! Lyssna o njut =)




Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0