Sommarn e här

Imorgon ska jag jobba några timmar men sen åker jag ut till mitt älskade hav. Mamma har kokat kräftor vi ska äta när jag o pappa kommer ut, gott! På torsdag blir det att träffa värmlandssläkten, ska bi riktigt kul för det va ju ett tag sen =) Fredag e ju som alla vet midsommarafton. Jag blir kvar med familjen o vi blir ett ganska stort gäng vad jag förstått. Elin har samlat istortsett alla mina vänner med respektive i sin stuga i Hunnebo, men jag hade redan bestämt att jag skulle va hos oss plus att jag känner att det ska bli skönt att bara va med familjen o somna i sin egen säng. Ev blir det en tripp till Hunnebo på lördag. Sen verkar det som om det blir jobb på söndag, men några dagar får jag allt njuta.

En bild från i söndags kväll när jag o Blondie va på promenad


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0