Viking?

Jag har ont i armen!! Va o vaccinerade mig igår o armen e helt öm o stel. Känns som om nån slått ett hårt knytnävsslag rätt på axeln. O om 4 veckor ska man göra det igen...
Kom iaf igång ganska bra med tenta igår. Har iofs mycke kvar, men med samma flyt ska jag nog fixa det här galant. Ska man bara komma igång idag då. Va tvungen att googla lite Thailand innan. Idag e det ju en månad tills vi åker o jag känner att jag behöver lite mer koll på vart det e vi ska o var man ska ta vägen.
Nä nu ska jag skriva lite om konsekvenserna av det nya arbetslivet...


Va fan snackar du om?
Postat av: J

Va ere för modellgrunka du gjort? =)

2009-01-12 @ 21:52:25
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0