Nä men man ska väl inte klaga...

Jag är en lycklig människa. En väldigt lycklig människa. Min vän Elin påpekar i sitt senaste inlägg att man inte ska fokusera på att bli lycklig sen när man får det man vill ha utan istället tänka på vad man har nu o se hur positivt det är. Så som jag har det nu så kan man nog inte ha det bättre. Fast jag ser ändå fram emot framtiden och tänker på hur underbart ljus den ser ut. Skolan rullar på bra, pengar har jga inga, men jag klarar mig ganska bra ändå måste jag säga. Om 1,5 halv vecka åker jag på drömsemestern, 4 veckor thailand med mina älskade vänner. Sist men inte minst har jag hittat mitt livs kärlek. Ja visst låter det klyschigt?! =) Men jag kan säga med säker o stadig röst att jag har hittat den rätte. Allt känns bara hur bra som helst o han gör mig verkligen lycklig. Från första stund har jag känt att detta är rätt. Känslan som infann sig väldigt tidigt har jag aldrig haft förut. Han är allt man kan drömma om och lite till. Nu har vi inte träffats så länge så man kna väl aldrig veta vad som händer, iofs kan man väl aldrig riktigt veta, men jag kan ändå säga att det skulle behöva hända väldigt konstiga saker om detta ska gå fel.
Pga omständigheter så träffas vi bara varannan vecka o det sugen ganska hårt. Men jag vet att i slutänden e det värt det så jag står ut och njuter extra mycke när vi väl ses.


Så älskling, denna låten är till dig, hoppas du förstår

Powderfinger - Surviving

I'll stand at your shoulder
I'll keep you runnin' right...
Keep you runnin' right

I'll fight in your corner
I'll stay by your side...
I'll stay by your side 

There's no now to worry
Our love's still here tomorrow 

We're too old to worry
About who's wrong and who is right...
It's all so by and by
People need a villain
Someone to pay the price...
It keeps them satisfied 

There's no now to worry
Our love's still here tomorrow

There aint no use in cryin'
For what's keepin' us divided
Baby we're still tryin', we're still tryin' 

Baby we're still tryin'
Baby we're survivin'
I'll stand at your shoulder
Baby we're still tryin'
I'll keep you running right
Baby we're survivin'
I'll stand at your shoulder
Baby we're still tryin'
I'll keep you running right
Baby we're survivin'



Tyvärr hittade jag inget klipp av låten på youtube, men jag kan rekommendera att ladda ner hela albumet. 



 


Va fan snackar du om?
Postat av: J

Va fint! snyft

Det där med varannan vecka är bara bra, då får man längta lite och hinner inte tröttna på varann, tro mig.. Fan va kul Carro, grattis! =D

2009-01-29 @ 10:18:17
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0