25 = död snart?!

Ja nu skulle man kunna säga att jag officiellt är gammal. Har nämligen börjat käka atrosmedicin. Ni vet såndär medicin dom gör reklam för när det e massa äldre människor (typ 60-70) som gör ungdomliga saker. Jag har stora problem med mina knän o efter ett tips från min bror så sitter jag nu här med en burk på 60 tabletter. 2 tabletter om dagen i en månad så får vi se om det hjälper.

Annat som hänt som borde uppmärksammas är att USA idag fått sin första svarta president. Oså hae jag skrivit massor om det här o tryckte på publisera men då hade så klart internetuppkopplingen klappat ihop så allt försvann o nu e jag för irriterad för att skriva ner det igen...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0