Då va vi där igen...

Frustrationen är stor. Sitter med en hemtenta jag borde varit klar med för ca 3 veckor sen men jag har knappt börjat. Den ska vara klar om 6 dagar så jag borde hinna, men att behöva sitta o slita sitt hår de sista timmarna va inte riktigt vad jag planerat. Ändå kan jag inte förmå mig att sätta igång.  Det jobbiga blir om jag får komplettera, inte för själva kompletteringens skull, utan för att den antagligen blir när jag e i Thailand. E ju inte så sugen på att spendera timmar på ett internetcafe när man kan ligga i solen o steka. Ja o nu sitter jag här i skriver istället för o lägga min frustrerade energi på böckerna. Det sjuka är att jag faktiskt vet vad jag ska skriva så egentligen e det inga svårigheter....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0