Vinter

Idag har det varit vinter här. Strax under 0-strecket o alldeles vitt och frostigt. Plus blå himmel o soool. Så jag tog mig en promenad runt kanalen. Riktigt skönt. Behövde det. Träningen igår gick kass. Va på intervallspinning o jag kom inte alls upp i den nivån jag brukar ligga på, o som man ska ligga på. Lyckade inte pressa kroppen som jag ville, benen orkade inte och det gjorde ont. Vet inte om det är ngt på gång i kroppen eller om det berodde på mitt allmäna tillstånd av omotivation o trötthet. Sov iaf 10 timmar inatt och det va nog välbehövligt. Har en tanke om att gå upp o köra förbränningspasset imorgon kl 7, men vi får se när jag kommer i säng...

Ser fram emot helgen. Imorgon ska jag ha lite mys med mig själv framför Idol. Gillar det, bara jag o ingen som stör =) På lördag ska jag hem till Joel o barnen o vi ska baka pepparkakor o förhoppningsvis grilla en skinka oxå. Söndag ska jag ev fortsätta i pepparkakornas land o byggla lite hus med några i klassen. Så det känns som om det kommer bli en riktig myshelg =)




Utsikt från mitt vardagsrum idag


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0