Tänk om?

Känner att jag borde skriva nått här, men vet inte vad. Är förkyld som attan, snorar o nyser. Sover kass på nätterna, vaknar o vänder o vrider på mig.
Behöver något roligt att se fram emot, inte en lång ångestfylld vårtermin.. Visst nu kommer jul o nyår o grejer, men ändå. Jul kommer alldeles säkert att bli mysigt o bra med god mat o trevligt folk, men det e ju över på en dag. Sen e de nyår. Å jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra på denna dag. Fest? vill jag verkligen fira att tiden går framåt? Hemma själv? Kommer jag ångra mig då? Jag säger som världes bästa Lasse: tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen? Vissa e bättre än andra på det där.
Nä jag vet inte hur jag ska göra. Vissa människor vill jag träffa, andra inte. Men det viktigaste e att jag inte funderar på hur det kunde varit. Om jag gör det så blir det jobbigt, och jag vill inte ha jobbigt nu. Tur att jag är så arg. Bitter och besviken, visst, men mest arg. Det arga gör det mycke lättare, så länge jag e arg så kan jag gå vidare utan problem.

Jaha då har jag fått ur mig lite utan att egentligen fått ur mig nått. Bra där. Men nu är det en ny dag, snart väntar jobb. Hoppas dock på en helkroppsmassage innan =) Får nog ta och styra upp det nu...

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessica

Min älskade jag vet vad du har att se fram emot =)) Du kan följa med o resa med oss i feb, sen kommer vi inte kunna åka ju :( Sen har du sommaren att se fram emot, när du kommer ner till oss :) Puss min fina!

2009-12-20 @ 21:45:44

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0