Nytt gott år!

Då va det om några timmer ett nått år, och ett nytt årtionde. Har jobbat några timmar, skulle sen köpa lite nödvändgheter som rakhyvlar, strumpbyxor och linsvätska men hade visst minus på kontot. Oflyt =) Men det löser sig ändå, har nog det mesta hemma ändå. Så nu ska jag ta o göra lite fint här hemma så man kan börja det nya året på att bra sätt. Ska ta mig ett glas vin oxå tänkte jag, e lite sugen nu. Längtar efter mitt mousserande oxå, men det får la vänta till 12...

Men gott nytt år på er alla! Glöm inte att klä på er ordentligt om ni ska ut i kylan o kolla raketer o spruta skumpa!

Love you all!

Bjuder på en vintrig bild från mina hemmakvarter. Inte lika fint som i verkligeheten men ändå

 

 



Va fan snackar du om?
Postat av: Jessica

Nu är det dax för uppdatering tycker jag =))

2010-01-10 @ 21:59:13

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0