Joooobba

Att man varannan morgon ska vakna upp med en huvudvärk som gör att man knappt kan blinka e inte roligt. Att man inte har några huvudvärkstabletter hemma gör det hela ännu värre. Tur att man ska o jobba o att apoteket ligger några meter bort.
Så jobba till ca halv 9 ikväll då. Hoppas hoppas hoppas att folk har vett att inte handla efter kl 18 idag. Men ärligt, vem är ute i så sista minuten? Iofs jag har själv köpt julklappar på Åhlens på julafton...

Känner mig väldigt bitter och omotiverad idag. Kan bero på huvudvärken eller så beror det på att jag väldigt tidigt imorse vaknade av världens oljud utanför fönstret o att det blinkade o hade sig i rummet. Då va plogbilen inne på gården o skottade bort all snö. Gården e inte så stor så jag somnade ganska snabbt om. Men efter en stund så va han tillbaka. Måste ha snöat väldigt mycke i morse.
Aja en dag kvar att jobba sen e det ledigt i två dagar innan hetsen börjar. Julrea e djävulens påfund.

Nä nu blir det ut o skotta av bilen.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0