It's ALIVE!

Japp jag lever. Men inte så mycke mer. E inne i nån slags tråkig priod där jag inte känner för att göra nått. Eller det gäller iaf skolan. E totalt omotiverad att gå dit, o då blir allt annat oxå tråkigt. Sitta hemma o kolla serier e typ det jag vill göra. Träningen e jag inte heller sugen på men jag tar mig dit iaf o det e det viktigaste.
Fick veta en superrolig grej idag iaf. Jessica-älskling e så glad för din skull!! Men du får välja själv när du vill berätta för alla andra, så jag säger inte vad det är än =)

Annars e det ganska bra med mig. Har haft tre underbara helger det senste. Först Oslo, sen 70-talsfest med ett underbart avslut på Buttan o denna helgen Elin och Sthlm! God mat o massa shopping, kan ju inte bli bättre.
Oså min älskling såklart. Världens bästa som verkligen anstränger sig o bryr sig om mig. Jag vet att det har varit massa galet fram o tillbaka, men jag tror på honom. Han gör verkligen allt för mig o jag är så lycklig. Vi tar små steg, men även dom tar en framåt.

Nä nu ska jag nog ta lite pepparkakor o mysa till mig innan de e dags för träning.

Va fan snackar du om?
Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Kul att och höra att ni virrepanner tycker om varadra igen...och att han varit snäll mot dig i ett par dagar. Jag håller tummarna för er två ännu gång, om inte annt så hörs vi om två veckor när det tagit slut igen ;) Kram Kram

2009-12-03 @ 20:47:31
Postat av: Elin

Hej Gumman!

Kul att och höra att ni virrepanner tycker om varadra igen...och att han varit snäll mot dig i ett par dagar. Jag håller tummarna för er två ännu gång, om inte annt så hörs vi om två veckor när det tagit slut igen ;) Kram Kram

2009-12-03 @ 20:48:23

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0