Sjukt mysigt

Då har jag fått svaret på varför träningen gick skit förra veckan. Har nu drabbats av en förkylning. Ont i halsen o nyser o snorar. Trots att jag snittade ungefär 9 timmar per natt förra veckan så va det tydligen inte tillräckligt för att bota denna lilla bassilusken. Så nu sitter jag här o knaprar halstabletter, dricker te o tycker mest synd om mig själv.
Helgen blev iaf mysig som den skulle bli. Fredagen Idol i min ensamhet med lite fredagsmys. Eftersom jag ska försöka vänja mig av med godis så blev det torkad papaya, mums! Lördagen åkte jag o Beccisen ut till överby o spanade när föredetta Idoldeltagare sjöng o spelade lite. Fjortisarna o vi =) Sen hem till Joel där det iaf blev pepparkaksbak o lite kristyr, men ingen skinka, det hanns inte med. Sen blev det väldigt sent lördagsmys med film o godis o chips. Barnen stupade princip i säng vid halv 11. Elias o Joel la sig i sängen uppe o jag o Leia på nedervåningen. Sen fick jag o Joel lite egentid, så kvällen blev väldigt väldigt sen. Tyvärr så ville Leia inte sova på söndagmorgonen så vid 8, efter några timmars orolighet va det bara att sätta på tvn o kolla barnprogram. Sen låg vi hela familjen o kollade julkalendern.
Tyvärr blev det inget pepparkakshusbygge på lördagen, fick jobba några timmar istället. Men skönt att få in lite cash, det behövs alltid. Så i söndags va det jag som stupade i säng =)

Min motivation för skolan e inte bättre. Är väl intressant när jag e där men att ta sig dit e det svåra. Som med träningen. Men denna veckan får det bli lugnt med träning. Kroppen e ju som sagt inte helt kry.

Nä nu får jag ta tag i mig själv här o fixa lite frukost o läsa lite om att skapa säkerhet inom trafikflygledningen. Woohoo!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0