Det händer inte så mycke

Ibland orkar man inte tänka på vad som är rätt och fel utan man bara gör o går på känslan. Sen hur det slutar kan man ju aldrig veta, men då får man tänka på hur bra det kändes under tiden.
Jag försöker vara en människa som lever för dagen, men jag skulle vilja vara ännu mer sån. Sluta tänka så mycke, analysera. Som en kantt ungefär =) Är kattvakt denna veckan. Hon kom i lördags o stannar till nästa måndag. Första två dagarna låg hon under sängen mest hela tiden eller när jag kom hem så va hon rädd för att bli ensam igen så hon följde mig hela tiden. Nu e hon modigare o har börjat röja runt i hela lägenheten. Fick skälla på henne idag när hon hoppade upp i skåpet med alla mina smycken. Men än så länge är inget sönder iaf. Skämmer bort henne med massa god fisk oxå.

Annars händer inte så mycke. Jobbar mest hela tiden känns det som. Är helt sjukt mycke nu under rean.
Juldagen var trevlig. Träffade ovanligt lite känt folk, men vi börjar väl bli gamla nu, slutat gå ut =) Höll mig lugn o städad så det kändes inte alls dagen efter att jag varit ute. Sov dock inte så mycke på natten så trött va jag allt. Bara två dagar kvar nu sen e det ledigt.
HAr nog bestämt om nyår nu, får bli en tur hem till Blondie med sambo. Även fast jag fortfarande känner att en hemmakväll framför tv'n inte hade varit fel så kan jag ju göra det vilken dag som helst annars. Så det får allt ta o bli lite fest. Man jobbar ju ändå inte dan efter =)

Nu blir det sängen o boken. Om jag vågar läsa, vågade knappt släcka igår...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0