Jyyylafton

Sicken julafton. Måste säga att jag e väldigt nöjd med dagen. Fick det jag önskat mig o eftersom det inte va så mycke så fick jag massa annat oxå. Den allra bästa presenten var att få ta en promenad o prata av sig lite. Så nu har min ilska gått över. Så inatt kunde jag sova på riktigt för första gången på flera dagar. Ska inte säga att jag somnade tidigt men jag somnade iaf direkt när jag släckte, o låg inte o bred mig o funderade halva natten. Sen sov jag till efter 11 o vaknade utvilad. Så skönt. Så nu sitter jag här hemma hos mor o far o har kollat på Bröderna Lejonhärta. Blir lite mer julmat här idag o sen ikväll blir det party. Ska bli intressant o se hur det går att halka runt med högklackat i snöstormen =) Ska iaf hem o förbereda lite kolsyrat vatten i min nya SodaStream, så att jag har imorgon innan jobbet. Kommer nog behövas.

Nä nu ska jag ta o bregrava mig i min nya bok av Jo Nesbø.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0