TGIF

Woohoo! Idag e det fredag! Dock e jag lite bitter. För idag ska företaget nämligen ha möte. Så efter lunch kommer dom från Lidköping o så ska alla gå igenom försäljningssiffror osv. Jag som ska sluta slipper vara med på mötet. Men vad händer? Inte får jag gå hem inte, utan jag ska sitta här själv. O detta är en ren principsak för mina chefer. Inte ska man ha några fördelar när man sagt upp sig. Suck.. jag som verkligen hade behövt komma hem o fortsätta med lägenheten. Eftersom vi i kväll ska bowla med jobbet så kommer det inte bli överdrivet mycke gjort med den idag. Jaha det blir väl att ta det lugnt ikväll o gå up tidigt imorgon. Så e ngn sugen på att bära lite och sen storstäda så e det bara att komma förbi =) Mina föräldrar har tyckte nämligen att dom hjälpt mig tillräckligt mycke och åkte ut till stugan. Tack så mycke!

Jag e på sjukt dåligt humör idag. Vet inte varför, men det kan bero på att jag va tvungen att gå upp kl 06.30 idag därför att jag tappat bort cykelnyckeln. O sen har jag inte ätigt. Tog den sista frukosten igår, o all annan mat har ju morsan tagit hem. Det e fredag o mitt liv suger. Fast imorgon efter allt packande o städande hoppas jag att jag får lön för mödan...=) Haha!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Tja, jag brukar slappa.. nu har ju inte jag lika mkt fritid som du dock hähä.. men träna mkt å aktivera dig så du inte blir en slöfock bara =)

2008-09-12 @ 12:42:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0