Weekend

Tillbaka på jobbet o äntligen kan man skriva lite här igen. E frukatnsvärt dålig på att uppdatera på helgerna, men det beror på att att då har jag ett liv =)
Är på väldigt dåligt humör idag. När jag kom till skolan va jag inte alls motiverad. Sista halvan satte vi oss i grupper o skulle i vanlig ordning diskutera frågor vi fått av föreläsaren. Jag va inte alls sugen utan satt mest o suckade o tyckte dom andra va dumma i huvudet.
Sen kom jag till jobbet, såklart massor att göra. Alltid så när jag inte alls känner för det. Hade en känsla att jag glömt göra ngt jag lovat en kund. Kunde inte komma på exakt va det var, men så ringde han nu precis. Lisa svarade o jag vägrade ta emot det, så hon fick hälsa att jag ringer upp honom senare. Problemet är nu att jag inte minns va det va jag skulle göra. Va ngt om att kolla upp ett abonnemang...Dock hittar jag inte lappen där jag skrev ner det...suck, oflyt.

Men en positiv sak är att mamma va på sjukhuset idag. Knölen är (antagligen, 100% vet man inte än) inget farlig. Bara fett och vätska. Skönt o veta, men sjukt att det skulle ta 2 veckor o få reda på det.

Helgen har iaf varit händelserik. En helg som jag trodde skulle bli hel dötrist resulterade i många roliga saker! När man minst anar det lixom.
Bilgrejen i lördags va mycket trevlig. Åkte ner i Mickes pimpade volvo 240 vid 8-tiden o mötte upp lite fler folk utanför ett garage på Hisingen. Sen körde vi ner till Ikea Kållered där vi sen i samlad trupp (10 bilar) gav oss iväg ut på småvägar o körde lite rally. Tyvärr börjad det regna vilket gjorde att vägbanan blev otroligt hal, så vi kunde inte köra så fort. Sen tog vi oss tillbaka till Hisingen o till NetonNets parkering där vi körde lite kon-racing.  Fick reda på att Micke gjorde slut på en tredjedel av sina nya däck under denna kvällen, haha! Va hemma kl 2 o det va otroligt skönt o krypa ner i sängen. Ngt jag insåg denna kvällen va hur sexigt det är med en schysst bil. Ojoj =) Då menar jag inte en pimpad 240 utan "riktiga" bilar.

Lördagen började soft med en film i sängen. Dragon Hunters blev det, en animerad film i en konstig värld där dom måste döda den stor draken för a världen ska bli normal igen (normal = kaniner som svävar runt i lften)
Sen blev det ner till Butlers för lite alkohol o samling med bandysupportrar. Sen åkte vi buss ner till Ale  och premiärmatchen för Gripen. Slutade 3-3 o det är ett godkänt resultat tycker jag.
Va hemma kl 7 o då va det bara att hoppa in i duschen direkt o sen ge sig av till min gamla gamla (inte gammal i mening att hon är gammal till åldern, utan att hon va min vän på låg, mellan o högstadiet) Hur trevligt som helst!
Sen gick vi till Buttan o röjde. Sjukt roligt va det! Mötte ju även upp en speciell person, så kvällen kunde inte bli bättre. Söndagen vaknade jag ganska tidigt o drog upp min man så vi tillbringade hela dagen framför tv'n o bara myste.
På kvällen åkte jag till skogen o plockade lite svamp med Micke. Jag hittade ca 6 svampar (trattkantareller) Men jag slängde dom när jag kom hem ( o fått det bekräftat att det verkligen var trattisar), stor ide att göra nått på 6 st trattkantareller =)


Micke i skogen



Svamparna jag hittade

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Men vfn carro! Svampmacka!?

2008-09-22 @ 21:36:12
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Tycker iofs du är fruktansvärt dålig på att uppdatera i veckorna också...



Och en svampmacka är alltid alltid värt det!

2008-09-23 @ 23:45:34
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0