Last day!

Sista dagen. Sista dagen! Sista dagen!! Ja det tål att sägas många ggr. 13 månader har jag varit här och det har varit en lärorik period. Jag har för första gången haft ett "normalt" jobb med normala arbetstider och fast lön, inte timlön. O jag har även lärt mig att alla är inte lämpade att driva företag. Men överlag har erfarenheterna varit posiiva.

Idag åker jag iaf till Skåne o Simrishamn. Ska bli skitkul o träffa Jessica igen, o lilla Ejmie såklart. Men jag kommer la inte fatta ett ord av vad dom säger där nere.. =)

Som vanligt har jag massor som jag borde göra, o idag har det gått över till måste, men jag gör det inte. Suck, jag e så kass...En timme kvar o jobba innan det e dags för tårta..undra om jag hinner...

Äh e la dags nu....ta tag i livet lixom..

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Damn straight =) Grattis antar jag! Hälsa J, om hon nu ens minns mig.. man kan ju chansa ;) Kräm

2008-09-26 @ 23:56:03
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0