Skåneland

Så där ja. Nu e livet igång igen.
Fredagen slutade med att jag inte alls fick köpa ut min dator o va därför tvungen att tanka över allt på en extern hårddisk. Sen va det dags för tårta o grejer. Detta resulteradei att jag blev jättesen. Hann inte med allt jag skulle göra, tömde inte datorn ordentligt, skickade inte telefoner jag skulle skicka, ringde inte en kund jag lovat att ringa..bla. Tåget mot Skåne gick kl 18, 20 över 5 va jag från jobbet, hem o packa ihop det sista o sen mot stationen. Jag hann o hade t.om 5 min till godo. Dock kom jag på i bilen att jag glömt kopiera över nummrena från gamla sim-kortet. FAN!! Typ inga nummer hade jag, bland annat Jessicas. Hon har även ett oreggat kontantkort så nummret e ju helt omöjligt o få tag i.. Men som tur va messade hon mig när jag väntade på tåget i Gbg. Hade även lovat att ringa min darling, men hans nummer fanns inte heller. Dock fanns han med på hitta.se så det ordnade sig oxå =)
Tåget mot Malmö va så klart försenat men efttersom min kära vän e sämst på att passa tider så slutade med att jag ändå fick vänta på henne i Malmö =)
Lilla bebisen, Ejmie, va toksöt som alla bebisar. Men jag känner inte så mycke för barn. Jessica tvingade mig att hålla henne, men det resulterade i ett gallskrik så det blev ett kortvarigt bekantande. Harri, Jessicas hund, o jag kom bättre överrens.
Lördagen gick i ett o jag va helt slut efter att först ha kommit i säng sent o sen vaknat flera ggr av bebisskrik. På kvällen gick vi brudar ut o käkade o drack alkohol. Dock va alla ganska trötta så vi åkte hem vid 12.
På söndagen va det dop o jessica sprang runt hela morgonen o va tokstressad. Men allt gick som det skulle. Prästen va tokskön med stort oranget (heter det orange eller oranget?) skägg.
Kom hem i söndagskväll o va helt slut. Som tur va va jag ledig på måndagen så kunde sova så länge jag ville.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Orange =) Kul att det var bra mena =)

2008-09-30 @ 16:51:42
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0