Jag hatar att man måste ha rubrik här varje gång

Nu e äntligen halva veckan gjord. Har nu bara 7,5 dag kvar o jobba på detta skitstället! fast nej jag ska inte klaga egentligen. Får hyffsat bra betalt för att inte göra så mycke, mobilen betald, aldrig några helger, tidern e ganska perfekta. Men jag trivs ändå inte. Fast det är nog inte jobbets fel, utan mitt. Jag passa inte som kontorsråtta.. =)

Hade skola idag. Lite grundläggande begrepp om HF, som socioteknik, ergonomi, säkerhetskultur och organisation. Ganska självklara saker. Men föreläsnaren e ju inte dåligt opedagogisk. Som overhead har han texter direk avskrivna av böcker. Va ju helt omöjligt att hänga med o lyssna samtidigt som man skulle skriva av dessa texter. Så när försläsningen e slut säger han att han kan lägga ut dom på nätet. Suck....
Sen blev jag även "vald" till programrådsrepresentant. Jag ska alltså sitta med o komma med åsikter, synpunkter och idéer när alla andra programrådsrepresentanter träffar lite folk från skolans styrelse. Va ingen annan som va sugen o jag kände mitt ansvar som ändå bor här i stan. Plus att det tydligen utgår ett viss ekonomisk ersättning..aldrig fel =)

Haha sitter o lyssnar på Christer som vanligt. Som varje onsdag e det Morgans resa genom kroppen. Idag handlar det om könsorganen. Har nog aldrig hört ord som fitta o kuk nämnas så ofta på radion =) Men fick iaf lära mig ett nytt uttryck, A-punkten. Den ska jag nog leta upp sen... =D

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Har också ett jävla ägg till lärare, hon rushar genom alla pp-bilder så det är omöjligt att skriva ner.. sen hänvisar hon till nätet men eftersom hon har en mac så blir det nåt fel i adobe som gör att alla som har pc får bilderna på sidorna lagda över texten.. det min vän, är ren och skär ilska

2008-09-17 @ 21:05:59
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0