Lonely, I'm so lonely

Kommer alldeles strax bli själv på jobbet. Cheferna åker till vår butik i Lidköping, Olle e pappaledig, Thomas på utbildning, Lisa e i Kina, Micke e ute på jobb. Iofs e Stefan inne, men det räknas knappt, han ska säkert väg på jobb snart oxå. Det smarta e att jag har med mig mina böcker jag ska ha läst, så kanske kan få lite gjort.

_______________________________________

Så nu har jag varit på jobbet i nästan 2 timmar o vad har jag gjort?! Jo jag har designat om min blogg, surfat runt på facebook o suttigt i jobbets massagestol. Har jag läst nått? Har jag ens gjort nått som har med jobbet att göra? Nä...

Men dagens låt blir iaf Josh Guru Project - Infinity 2008, lyssna o känn

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Standard ju... Men mensen har man ju förstått kan ha ett finger med i spelet ja =)



Å de där länkarna, typ allers å det, går att ta bort under arkiv --> länkar

2008-09-09 @ 13:57:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Japp =) Du får nog ändra rubriken där sen också haha ;)



Just i helvetet block måste jag köpa ja! Tackarrr

2008-09-09 @ 14:13:20
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0