Flytteri flyttera

Jag trodde att min statistk skulle ha rasat till noll o inget nu när jag inte skrivit på en två dagar, men inte. Så då antar jag att det nu finns folk som väntar på ett inlägg =)

Jag har nu fått min lägenhet uthyrd, så antagligen flyttar jag nästa helg. Så nu blir det till o slänga o packa o greja. Ska behålla mitt vindsförråd o ställa upp det mesta där. Mamma berättade även att hon nu skulle slänga ut allt på mitt rum, alla kläder, all skit. Eftersom jag inte använt sakerna på flera år så kommer jag väl inte sakna dom, men det känns ändå tungt. Men jag vet att om jag e där o ser det så kommer jag behålla merän hälften. Bättre att hon får slänga ifred.Själv ska jag ta tag i mitt vindsförråd och slänga allt jag ställde upp där när jag flyttade in o nu ignorerat att jag har.... Fan jag hatar att flytta, o har gjort det alldeles för ofta de senaste åren. Till Oslo, hem, Karlstad, hem, Linköping korridor, hem, linköping lägenhet, linköping nästa lägenhet, hem, till stan o nu hem igen. Det e ett jävla packande o bärande helt enkelt. Stackars mor o far som nu börjar bli ganska gamla men ändå hjälper mig varje gång. Nu ska jag iaf inte flytta några stora grejer, dom blir kvar i lägenheten.

Nä nu blir det till o gå hem efter min tre timmar långa arbetsdag =)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0