Ikväll är ikväll

Jag lyckades precis på nått sätt klämma min tunga mellan mina tänder o ett nyintoppat tuggummi. Det sjuka är att det nu värker i hela tungan..sjukt ont!
Sen har jag ont i halsen, verkar som o jag håller på o bli sjuk, lagom till man slutar på jobbet. Typiskt. Ska ju ner till Skåne på dop i helgen o e jag sjuk kan jag ju inte gulla med ungen. Kanske lika bra det, man kan ju bli sugen på en egen.. =)

Idag e det en stor dag. Jag e sjukt nervös. Hoppas allt går som det ska, annars blir det så jobbigt. Men det blir nog hur bra som helst!

Dåligt grinig jag e på mig själv nu då. Ibland får jag för mig o gå in i datorn o avinstallera saker jag inte använder. Detta gjorde jag idag. Blev endel grejer som jag trodde va helt onödiga. Men.... jag har på nått sätt tagit bort drivrutinerna för ljudet på datorn. Så nu kan jag varken lyssna på musik eller radio. Försöker hitta nått nu som ska få det att funka igen..suck. Trött jag blir. Att jag aldrig lär mig att man inte ska ta bort saker man e osäker på. Just ja, jag gjorde ju misstaget att ta bort Quick Time oxå, vilket resulterade i att iTunes inte heller gick att öppna. Detta borde jag vetat, har nämligen gjort det misstaget en annan gång.

Vilket vettigt inlägg måste jag säga. Det e en ganska intressant sak. Att de flesta bloggare kommenterar hur kassa o ointressanta deras inlägg är. Skriv det inte då!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Flåt.

2008-09-24 @ 20:33:33
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0