Just another manic monday

Jag hatar sjukvården! Morsan fick tid om två veckor! TVÅ veckor! Det e galet....

Annars har dagen varit ganska bra. Lite trött, men bra ändå. har dock två väldigt viktiga saker att fixa innan onsdag. Läsa två böcker och packa ner min lägenhet. Idag e det måndag, imorgon tisdag o sen kommer onsdag. Finns inga nya dagar där imellan. Så vad gör jag idag då? Jo kommer hem, surfar på alla sidor jag redan surfat på på jobbet, laddar ner en film, går till affären o köper mat, lagar mat, sätter mig o äter o kollar filmen och avslutar det hela med att surfa mer och prata med folk på msn. Konsensus? Jag har nu EN dag på mig att läsa två börcker, en artikel OCH städa ur mitt kök + bokhylla. Bra Caroline, bra planerat. Men tiden går så fort när man har roligt, o trots allt har jag haft en riktigt rolig helg.


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0