Mot ruinens brant

Igår va det nästa persons tur o säga upp sig här på jobbet. Våran tekniker i Lidköping ska börja på Skövde sjukhus som drifttekniker. Detta är en jätteförlust för företaget eftersom han gör ALLT i Lidköping o även lite i Trollhättan. Detta medför även att lite andra folk på företaget inser vilken kris detta kommer bli o därför ser även dom sig om efter andra jobb. Fan va gött det känns att jag är på väg härifrån. =)

Nu vill jag bara att det ska bli helg. Har lite spännande saker på g..får se hur det går med dom. Kan ju säga så mycke som att det blir en lugn lördag iaf.

För nån vecka sen laddade jag ner ett album. De tusen bästa låtarna de senaste 30 åren. Låter väl hur bra som helst?! O ja det är många bra låtar som man glömt bort o får fina minnen av när man hör igen. Ett problem bara, albumet är ihopsatt av en tysk för ungefär 10 % av låtarna är tyska. O då menar jag inte scooter o rammstein o sån bra tysk musik, utan ja, typ, tyska folkartister. Fy fan va dåliga vissa låtar är..haha. Sen e det ju ett helt gäng okända "vanliga" låtar oxå. O ibland undrar man varför dom valt just den låten med en artist när det finns så många andra mycke bättre. Men över lag e samlingen helt ok =)

Dagens låt - DNA feat Susanne Vega - Tom's Dinner, en låt som kanske inte är så bra, men den väcker mycke minnen hos mig.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Haha e ju fusk att använda en sån samling för dagens låt :o

När slutar du helt där? Å hur går det i skolan? Det hör man ju fan inget om =)

2008-09-11 @ 22:33:18
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0