Once in a lifetime

Har ni någonsin känt äkta kärlek? Kärlek som ni aldrig behövde ifrågasätta? Kärlek där ni med en gång visste att detta va rätt? Kärlek där ni kompletterar varandra på ett plan ni aldrig trodde va möjligt? Där inget tas för givet men allt är självklart?
För 5 år sen träffade jag en sån kärlek. Jag tror inte att några ord kan förklara vad som fanns mellan oss, men en låt kan, iaf för mig.
Vi träffades på Hultsfredsfestivalen 2003. Jag va där med några killpolare o Han va en lumparkomis till en av dom. Första kvällen låg vi alla på en filt o pratade och jag kände att jag kunde ligga där med honom resten av mitt liv. Nästa kväll sov vi ihop första gången o då sjöng han den, låten som jag inte kan lyssna på utan att få tårar i ögonen. Under deras lumpartid spenderade dom mesta tiden med att spela innebandy och titta på film. Speciellt en film, Lejonkungen. Låten var (och är) Can you feel the love tonight - Elton John. Hoppas ni förstår känslan där i tältet, klockan var ungefär 6 på morgonen, solen va på väg upp o din nyfunna kärlek ligger o sjunger en av världens finaste kärlekssånger. Det e inte många tillfällen i livet som stannar kvar så starkt i minnet.
Tyvärr så tog det slut mellan oss, men såfort vi träffats har vi dragits till varandra som två magneter. De senaste 2,5 åren har vi inte haft ngn kontakt. Så det enda jag har kvar av honom e denna sången o minnena. 

Ganska givet vilken dagens låt blir.



Va fan snackar du om?
Postat av: J

Åh den är fin du =) Tror å hoppas att jag faktiskt hittat en sån tjej nu, fint som snus!



Å det där med att flytta, try gotland liksom.. fiiifaan haha

2008-09-03 @ 22:31:27
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

True, hon är fin mot sånt =)

2008-09-04 @ 15:04:03
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0