Upside down, boy u turn me...

Gårdagen gick bra. Gillande från båda sidor, iaf enligt vad dom sa till mig, men man vet ju aldrig =)

Hela världen e typ upp o ner just nu. Jag undrar om en stor meteor har träffat jorden o satt den ur balans. Just precis när jag träffat ngn som är helt underbar så händer det helt oväntade. Det paret jag trodde skulle spendera resten av livet ihop går o får en fnurra på tråden. Eller det e nog värre än så. Han vet inte vad han vill. Han älskar henne men vet inte om han ser en framtid med dom. Hon är helt förstörd för han kan inte ge en anledning till varför. Hur lång tid ska man ge en människa att fundera på vad han vill? Man vill ju inte stressa fram ngt, men samtidigt mår man ju väldigt dålig av att gå o vänta.
Sen har vi ju det andra paret. Dom gjorde slut efter nästan 2,5 år. Trodde även dom skulle ta sig ur detta....O så skaffar folk som varit singlar hur länge som helst partner.
Ja jag förundras över att allt inte alltid är som det brukar.

Idag har vi öppet hus här på jobbet. Lite leverantörer ochså kommer hit o ska dema o svara på frågor. Vi bjuder på lite lättare mat o har speciella erbjudanden. Det börjar nu kl 11 o än så länge e ingen här, haha! Jaja det kommer väl. Gött att det händer ngt nu innan jag slutar iaf. Näst sista dagen, imorgon ska jag bjuda på tårta. Blir den vanliga men marräng o smörkräm, det e ju sjukt god. Så ikväll blir det fullt upp med att baka denna godsak.

Nä nu ska jag nog ta o göra ngt vettigt på jobbet. Kan ju avsluta bra iaf!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Pra joort carro!

2008-09-25 @ 13:33:09
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0