Redan trött på't

Dålig uppdatering här, jag vet. Men jag e så osugen på att skriva. Eller jag vill skriva men känner bara att det blir sjukt ointressanta inlägg.

Har iaf nu tänkt att jag ska börja träna. När man bor hemma hos mina föräldrar klarar man inte av att sitta hemma för mycke. Man måste komma ut o få vara lite själv.
Ja jag har bott hemma i två nätter o har redan tröttnat. Ett jäkla tjöt hela tiden, var man ska, vad man gör, vad man inte gör, vad man borde göra, vad man äter, när man äter, hur man gör saker. Håller på o bli tokig! Fattar inte hur jag ska klara detta i ett år...
Ah, det påminner mig om att jag måste skriva klart mitt brev till csn om varför jag inte tagit de poängen jag borde ha gjort...



Va fan snackar du om?
Postat av: J

Oj bor du hemma hos päronen? Hårda bud... ^^

2008-09-16 @ 16:50:15
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0